فرزندم پشه ! از رضا زرقانی


»» منوی اصلی

»» آرشیو ماهانه



اخبار مسابقات دبیرستان





»» فرزندم پشه ! از رضا زرقانی

 دیشب یه پشه نیشم زد پاشدم دنبالش کردم بالاخره گوشه اطاق خفتش کردم اومدم بکشمش یهوگفت بابا ! راست میگفت من باباش بودم آخه خون من تو رگاش بود ! تا صبح تو بغل هم گریه کردیم !

--------------------------

فرق مدرسه و دانشگاه :
اگه به مدرسه دیر برسی مجبوری بری نیمکت آخر بشینی....
ولی اگه به دانشگاه دیر برسی مجبوری بری نیمکت اول بشینی....



نظرات شما عزیزان:

داوود
ساعت16:48---2 آذر 1392
آقا جان من با یه رنگ درس حسابی بنویسید.چشمم در اومد تا بخونم .با تشکر از توجهتون
پاسخ: خخخخخخخخخخخ بمیر برات . آقای زرقانی توجه کن برادر من چشم بچه درومد


hooman
ساعت20:15---26 مهر 1392
ab bekesh agha reza :|
پاسخ: Q ?


آریا
ساعت23:08---24 مهر 1392
تکراری بود رضا جان

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: طنز، ،

:: نوشته شده در چهار شنبه 24 مهر 1392

| +


»» لوگو

»» سرپرست نویسندگان


»» جستجو

»» امکانات دیگر



weblog themes edited by Sajad Amrollahi nia